kemir kemir
1828
BLOG

Włączamy niskie ceny...

kemir kemir Społeczeństwo Obserwuj notkę 23

W ostatnim czasie najbardziej znienawidzona reklama w Polsce, nad którą załamał się sam Chuck Norris.

Skądinąd seksowna i dysponująca fajnym głosem Ewelina Lisowska, stała się tym samym równie najbardziej znienawidzoną celebrytką - ale...

Dziewczyna zrobiła hita, zarobiła na nim dobry sos, potem sprzedała ten numer do reklamy i zarobiła kolejny raz. I bardzo dobrze! A ta banda narzekających frustratów siedząca przed TV cały dzień i pierdząca w fotel będzie oglądała tę reklamę do zajebu a na taki hajs jak zarobiła Ewelina popatrzeć będą mogli tylko grając w Eurobiznes. AMEN 

Cytat pochodzi z wpisu na fejsbuku innego celebryty - Donatana. Tego od niejakiej Cleo i ślicznych słowianek ubijających masło... :-)..

Nie kryję, że się pod tym podpisuję, chociaż nie jestem fanem ani Eweliny Lisowskiej, ani - tym bardziej Donatana i Cleo. 

Trochę liczb. Reklamę z Eweliną Lisowską wyemitowano w różnych kanałach TV .... 24,7 tys. razy. Dla ścisłości: od 20 listopada 2014 do 28 grudnia 2014. Reklamodawca zapłacił za emisję reklamy... ponad 30 mln. złotych. 

Zaraz... na pewno za to zapłacił/zapłaci reklamodawca? Otóż nie - zapłaci za to wspomniany wyżej narzekający frustrat albo leming - co prawda  równie wkurzony jak Chuck Norris, ale zauroczony glosem/ustami/oczami/nogami (niepotrzebne skreślić) Eweliny Lisowskiej.

I proszę mi tu nie pisać, że przełączacie kanał,  w czasie jak "lecą" reklamy. Ja też tak robię.

Ale, w takim razie...  skąd znam reklamę "włączamy niskie ceny"? 

Tak to działa. 

PS, ... ale wcale nie musi. I ma to odniesienie nie tylko do reklam. 

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo